Latest Posts
1

Pentru a avea angajati fericiti, care sa lucreze cu spor si sa promoveze compania ca pe un bun angajator, utilizati Teoria motivationala a lui Herzberg in ...

1

Pentru a comunica eficient, atat verbal, cat si in scris, atat online, cat si offline, tinand cont de contextul cultural si strategic al organizatiei, ...

1

Schimbarea poate reprezenta testul final pentru un lider – nicio afacere nu supravietuieste de-a lungul timpului daca nu se reinventeaza. Insa schimbarea ...

2

Teoriile care impart stilurile de leadership in categorii sunt utile prin prisma faptului ca descriu modul in care acestea functioneaza si se aplica in ...

0

Termenii de leadership si management sunt priviti ca avand multe asemanari si deosebiri in acelasi timp. In unele abordari, sunt considerate concepte ...

0

Oamenii de afaceri dau tonul, adeseori, in organizatia lor. Misiunea, viziunea si valorile companiilor sunt de cele mai multe ori o extensie a trasaturilor ...

0

Problema fundamentala careia companiile trebuie sa-i faca fata in incercarea de a-si planifica strategiile legate de resursele umane este aceea ca trebuie sa ...

0

In contextul actual in care concurenta este tot mai ridicata si elaborarea unor strategii de mentinere pe piata este un exercitiu tot mai dificil pentru ...

0

Companiile care nu isi urmaresc rezultatele pe termen scurt, ci consolidarea performantei pe termen lung, isi construiesc directiile strategice astfel incat ...

0

Exista prejudecati in randul multor manageri cu privire la profilul necesar candidatilor pentru a ocupa postul, deciziile privind angajarea bazandu-se strict ...

0

„Inovarea este un instrument specific antreprenorilor si se refera la mijloacele prin care acestia valorifica schimbarea ca pe o oportunitate de a dezvolta o ...

0

Cele mai multe metode si tehnici de brainstorming se aplica pe grupuri restranse (care discuta o singura problema), in care toti participantii se ...

0

Ideile reprezinta motoarele de dezvoltare a oricarei afaceri si cu certitudine exista numeroase idei bune latente in interiorul oricarei organizatii. ...

0

Traim intr-un mediu de afaceri global care se axeaza pe contributia echipelor la generarea de profit, castigarea cotei de piata, deservirea clientilor, ...

0

Pe masura ce schimbarea este tot mai necesara in mediul actual de afaceri, inovatia este vitala pentru companii. Insa exista multi manageri care cred inca in ...

0

Un manager eficient aloca mult timp pentru a pune in valoare si a folosi cele mai bune abilitati si cunostinte ale angajatilor sai, facandu-i totodata sa ...

0

Companiile de training si departamentele de training din cadrul firmelor sunt supuse unor presiuni puternice de schimbare ca raspuns la modificarile din ...

0

„Daca as avea o ora sa salvez planeta, as aloca 59 de minute definind problema si un minut pentru a o rezolva” – Albert Einstein         Multe dintre ...

1

Achizitia ca functiune intr-o companie presupune mai mult decat a cumpara la pretul corect si a primi produsele comandate la timp. Multe companii si-au dat ...

1

Conceptele chineze originale nu sunt limitate la aplicatiile militare. In afaceri, ca si in arta razboiului, succesul nu este castigat de jucatorul cel mai ...

0

Managerii sunt responsabili pentru stabilirea misiunii si obiectivelor companiilor si pentru crearea planului de ghidare a organizatiei catre atingerea ...

1

Pentru a se asigura ca au cele mai mari sanse de a atinge succesul in afaceri, companiile trebuie sa aiba o strategie clara si corecta. Multe afaceri esueaza ...

0

In contextul actual, in care se pune tot mai mult accent in cadrul companiilor pe auto-organizare si pe echipe multifunctionale, fiecare echipa care doreste ...

0

Memoria este un proces psihic care consta in intiparirea, recunoasterea si reproducerea senzatiilor, sentimentelor, miscarilor, cunostintelor din trecut. ...

0

Expertiza intr-un domeniu se refera la ansamblul competentelor profesionale de nivel superior, folosite consecvent in rezolvarea unor sarcini critice, ...

Register New Account
Reset Password
Shopping cart