DEFINITII KPI – KRI: RECRUTARE SI EXECUTIVE SEARCH

  1. Indicatorii de Performanta (Key Performance Indicators) reflecta elemente operationale privitoare la modul in care se desfasoara activitatea unei companii, cat de bine realizeaza aceasta ceea ce este necesar pentru atingerea rezultatelor dorite. Prin urmare ei trebuie sa analizeze zonele care conduc in mod direct afacerea spre obiectivele stabilite si nu se refera la a masura obiective finale, ci la performanta actiunilor precise care conduc la atingerea acestora.
  2. Indicatorii de Rezultat (Key Results Indicators) ofera o imagine de ansamblu asupra rezultatelor actiunilor, asupra progreselor realizate in atingerea obiectivelor companiei, indicand doar efectele masurilor aplicate, nu si cauzele acestora.

Este importanta urmarirea obiectivelor finale, prin stabilirea Indicatorilor de Rezultat, insa nu se va putea sti ce anume a determinat/ impiedicat atingerea obiectivelor daca nu sunt monitorizate activitatile necesare indeplinirii lor; iar pentru aceasta este nevoie de stabilirea Indicatorilor de Performanta. Prin corelarea KRI cu KPI se poate obtine o imagine a relationarilor intre diferite activitati realizate zilnic si efectele lor.

INDICATORII PREZENTATI MAI JOS AU CARACTER RELATIV GENERAL, PENTRU A ASIGURA UN NIVEL EXTINS DE APLICABILITATE !

RECRUTARE SI EXECUTIVE SEARCH

OPERATIONAL

NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
Durata medie/interviu recrutareNr ore alocate interviurilor desfasurate in perioada de raportare/ Nr total interviuri desfasurate in perioada de raportare
Locuri de munca vacante completate in x zile (%)100 X Nr locuri de munca vacante si completate in x zile/ Nr locuri de munca vacante din perioada de raportare
Nr mediu candidati intervievati/pozitie disponibilaNr total candidati intervievati in perioada de raportare/ Nr total pozitii disponibile pentru care s-au realizat aceste interviuri in perioada de raportare
Rata de acceptanta/retentie dupa 1 anNr total de canditati angajati/ramasi in companie dupa 1 an - pentru pozitiile recrutate in perioada de raportate/ Nr pozitii pentru care s-a recrutat in perioada de analiza
Timp mediu de prezentare lista scurtaSuma nr zile de prezentare lista scurta pentru contractele din perioada de raportare/ Nr total de joburi pentru care s-a recrutat in perioada de raportare
Timp mediu de recrutare la nivel de categorii functiiSuma nr de zile in care s-au incheiat recrutarile pentru joburile solicitate in perioada de raportare/ Nr de recrutari realizate in perioada de raportare (calcul pentru fiecare categorie de job)
Timp mediu de recrutare pozitii de managementSuma nr de zile in care s-au incheiat recrutarile pentru pozitiile de management solicitate in perioada de raportare/ Nr de recrutari pentru aceste pozitii realizate in perioada de raportare
NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
Comision mediu/pozitie ocupataSuma facturata clientilor in perioada de raportare/ Nr pozitii ocupate in perioada de raportare cu canditati acceptati de clienti pentru pozitiile vacante
Cost de recrutare/clientValoare cheltuieli de recrutare in perioada de raportare/ Nr clienti pentru care s-a facut recrutare in perioada de raportare
Cost de recrutare/pozitie la nivel de functiuniValoare cheltuieli de recrutare in luna de raportare/ Nr pozitii pentru care s-a facut recrutare in perioada de raportare (calcul pentru fiecare functiune)
Profit pe consultant/partener al firmeiTotal profit generat de companie in perioada de referinta/ Total FTE - consultanti sau parteneri ai firmei
Rata retentie clienti (%)100 X Numarul de clienti care au avut contract in perioada de referinta si care achizitioneaza servicii suplimentare in x luni dupa finalizare proiect/ Numarul total de clienti cu care au existat contracte in derulare in aceasta perioada
Rata satisfactie clienti dpdv potrivire canditati selectati (%)100 X Nr clienti satisfacuti de potrivirea intre canditatii propusi de firma de recutare si profilul necesar pentru posturile vacante, dintre cei care au beneficiat de servicii de recrutare in perioada de raportare/ Nr total de clienti care au beneficiat de servicii de recrutare in perioada de raportare
Rata satisfactie clienti dpdv viteza proces recrutare (%)101 X Nr clienti satisfacuti deviteza procesului de recrutare, dintre cei care au beneficiat de servicii de recrutare in perioada de raportare/ Nr total de clienti care au beneficiat de servicii de recrutare in perioada de raportare
Venit pe consultant/partener al firmeiTotal venituri generate de companie in perioada de referinta/ Total FTE - consultanti sau parteneri ai firmei

    Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

    Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

    Numele companiei*

    Numele si Prenume*

    Functie*

    Adresa de email*

    Telefon*

    Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

    CEO

    NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
    Durata medie rotatie stocuri (zile)Valoarea stocurilor la data de raportare/ Cifra de afaceri a perioadei (la nivel de firma, categorie produse)
    Evolutia venitului mediu / angajat (%)100 X (Venit mediu pe angajat in perioada de raportare - Venit mediu pe angajat in perioada de referinta) /Venit mediu pe angajat in perioada de referinta
    Grad de implementare a initiativelor strategice (%)100 X Numarul initiativelor strategice planificate si aflate in curs de implementare/ Numarul total de initiative strategice planificate
    Nivel de crestere a performantei companiei (%)100 X Numarul indicatorilor setati in sistemul de monitorizare ale caror valori au avut o evolutie pozitiva in perioada analizata fata de cea de referinta/ Numarul total al indicatorilor din sistemul de monitorizare
    Nivel de descrestere a performantei companiei (%)100 X Numarul indicatorilor setati in sistemul de monitorizare ale caror valori au avut o evolutie negativa in perioada analizata fata de cea de referinta/ Numarul total al indicatorilor din sistemul de monitorizare
    Nivel de incadrare in rentabilitatea bugetata (%)100 X Valoare profit realizat in perioada de raportare/ Valoare profit planificat
    Nivel de urmarire a obiectivelor strategice (%)100 X Numarul indicatorilor setati in sistemul de monitorizare care evalueaza aspecte legate de obiectivele strategice/ Numarul total al indicatorilor din sistemul de monitorizare
    Randamentul investitiilor - ROI (%)100 X (Venit obtinut in urma investitiei – Valoarea investitiei) / Valoarea investitiei
    Termen mediu de incasare clienti (zile)Reprezinta termenul mediu de incasare creante clienti la nivel de firma si pe categorii clienti (nr mediu de zile in care plateste clientul fata de data facturii): ∑ [valoare incasare X (data incasare - data factura)]/ valoare incasare totala client
    Termen mediu de plata furnizori (zile)Reprezinta termenul mediu de plata catre furnizori (nr mediu de zile in care se face plata catre furnizori fata de data facturii de achizitie): ∑ [valoare plata X (data plata- data factura)]/ valoare plata totala catre furnizor
    Timpul mediu de rezolvare a problemelor de managementNr de unitati de timp necesare rezolvarii problemelor manageriale in perioada de raportare / Nr total probleme gestionate
    NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
    Cifra de afaceri medie pe client (RON)Valoare cifra de afaceri totala inregistrata in perioada de analiza/ Numarul total de clienti activi (cu facturi) din acea perioada
    Cota de piata absoluta (%)Ponderea din totalul valorii vanzarilor in perioada de raportare a firmelor active pe piata
    Cota de piata relativa (%)Ponderea din valoarea vanzarilor in perioada de raportare a concurentului cel mai important
    EBITDA (%)100 X (Profitul net + cheltuiala cu dobanda + cheltuiala cu impozitele + cheltuiala cu amortizarea*100/Cifra de afaceri
    Evolutia cifrei de afaceri (%)Procent evolutie fata de aceeasi perioada a anului trecut (pe grupa X sau Total)
    Evolutie nr de clienti noi fata de perioada anterioara (%)100 X (Numar clienti noi adusi in perioada de analiza - Numar clienti noi adusi in perioada de referinta)/ Numar clienti noi adusi in perioada de referinta
    Grad concentrare portofoliu clienti (x% vanzari)100 X Nr de clienti care au reprezentat primii x% (ex. 25% calculat cu pondere cumulata descrescatoare) din valoarea totala a vanzarilor in perioada de raportare/ Numarul total de clienti care au realizat achizitii in acea perioada
    Grad concentrare portofoliu servicii (x% vanzari)100 X Nr de servicii care au reprezentat x% ( ex. 25% calculat cu pondere cumulata descrescatoare) din valoarea totala a vanzarilor in perioada de raportare/ Numarul total de servicii furnizate in acea perioada
    Grad de cunoastere a brand-ului (%)100 X Nr pers care recunosc sau identifica brand-ul firmei/Nr persoane chestionate
    Grad de indatorare (%)100 X Valoarea totala a datoriilor la data de raportare/ Valoarea totala a activelor
    Nivelul de satisfactie a angajatilor (scor evaluare)Suma indicilor de satisfactie/Nr de angajati chestionati
    Nivelul de satisfactie a clientilor (scor evaluare)Suma indicilor de satisfactie/Nr de clienti chestionati
    Procent obiective indeplinite (%)100 X Numarul total al obiectivelor realizate in cadrul tuturor initiativelor derulate in perioada de raportare/ Numarul total al obiectivelor setate in cadrul tuturor proiectelor derulate in perioada respectiva
    Procent proiecte profitabile (%)100 X Numarul proiectelor care au generat profit derulate in perioada de raportare si finalizate la data raportarii/ Numarul total de proiecte derulate si finalizate in perioada respectiva
    Profit net mediu pe angajat (RON)Valoarea totala a profitului net la nivel de companie generat in perioada de analiza/ Numarul total echivalent angajati full time in perioada respectiva
    Profit net mediu pe client (RON)Valoarea totala a profitului net la nivel de companie generat in perioada de analiza/ Numarul total de clienti cu vanzari in perioada respectiva
    Rata profitului net (%)100 X Valoarea totala a profitului net la nivel de companie generat in perioada de analiza/ Cifra de afaceri totala a perioadei

      Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

      Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

      Numele companiei*

      Numele si Prenume*

      Functie*

      Adresa de email*

      Telefon*

      Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

      MARKETING

      NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
      Eficacitatea campaniei de marketing (%)100 X Numar de lead-uri/ Numar de prospecti vizati in cadrul campaniei
      Eficienta efortului de marketing (%)100 X Valoarea marjei nete a vanzarilor generate de eforturile de marketing (in perioada X/ zona geografica Y) / Total cheltuieli de marketing pe perioada/zona analizata
      Evolutie nr campanii de atragere clienti noi fata de perioada anterioara (%)100 X (Numarul de campanii pentru atragerea de noi clienti desfasurate in perioada de analiza - Numarul de campanii de acest tip derulate in perioada de referinta)/ Numarul de campanii de acest tip derulate in perioada de referinta)
      Evolutie nr campanii de fidelizare a clientilor fata de perioada anterioara (%)100 X (Numarul de campanii pentru fidelizarea clientilor desfasurate in perioada de analiza - Numarul de campanii de acest tip derulate in perioada de referinta)/ Numarul de campanii de acest tip derulate in perioada de referinta)
      Evolutie vanzari pe categorii produse/tip clienti ca efect al campaniei (%)100 X (Valoare vanzari realizate in perioada de analiza, post-campanie - Valoare vanzari realizate in perioada de referinta, inainte de campanie) / Valoare vanzari realizate in perioada de referinta, inainte de campanie
      Nr campanii de marketing pe canale mediaNumarul total al campaniilor de marketing derulate in perioada de analiza pe tip de canale media utilizate
      Nr de iesiri PR pe perioadaNumar de iesiri in mass media in perioada de analiza
      Nr campanii de promovareNumarul total a campaniilor de promovare implementate in perioada de raportare
      Numarul de instrumente folosite pentru comunicarea mesajelor companieiNumarul total de instrumente de promovare utilizate de companiei in perioada de raportare
      Participari la evenimente de profilNumarul total de participari la targuri, conferinte si evenimente de profil
      Pondere clienti / categorie serviciu (%)100 X Numar clienti din categoria tinta fixata in campania de marketing si care au cumparat serviciile promovate/ Numarul total de clienti-tinta vizati in campanie
      Pondere nr servicii vandute din cele incluse in campanie (%)100 X Numar servicii vandute din categoriile pentru care se fac actiuni promotionale/ Numarul total de servicii -tinta in campanie
      Procent clienti fidelizati in campanii de fidelizare (%)100 X Numarul de clienti fidelizati prin campania de fidelizare/ Numarul total de clienti fideli ai companiei (pe criteriul frecventei de achizitie)
      Procent clienti noi adusi prin campanii de atragere (%)100 X Numarul de clienti noi care au achizitionat produse sau servicii prin campania de atragere/ Numarul total de clienti noi din perioada de analiza
      Rata de conversie a prospectilor in leaduri (%)100 X Nr total lead-uri in perioada de raportare/ Nr total de prospecti in perioada de raportare
      NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
      Cheltuieli medii de marketing pe client (RON)Valoare cheltuieli de marketing la nivel de campanie/ Numarul clientilor-tinta vizati in campania respectiva
      Contributie in vanzari top 10 clienti tinta (%)100 X Valoarea vanzarilor primilor 10 clienti vizati (pe criteriul cifrei de afaceri realizate in campanie) / Valoarea vanzarilor totale obtinute in cadrul campaniei
      Evolutia numarului de vizualizarii a paginii web a firmei (%)100 X (Nr de vizualizari ale paginii web dupa desfasurarea campaniei - Nr. de vizualizari ale paginii web inainte de desfasurarea campaniei) / Nr de vizualizari ale paginii web inainte de desfasurarea campaniei
      Grad de cunoastere a brand-ului (scor evaluare)Numarul de respondenti chestionati care cunosc sau identifica brand-ul/ Numarul total de respondenti participanti la cercetare
      Grad de realizare evenimente media planificate (%)100 X Nr evenimente media realizate in perioada de analiza (inclusiv conferinte de presa) / Nr evenimente media planificate in perioada de analiza (inclusiv conferinte de presa)
      Nivelul de satisfactie al clientilor care asigura x % din vanzari (scor evaluare)100 X Suma indicilor de satisfactie/ Nr de clienti chestionati - din cei care asigura X % din valoarea vanzarilor aferente unei campanii, in perioada de raportare
      Pondere canal media in total cheltuieli de campanie (%)100 X Valoarea cheltuielilor alocate la nivel de canal media/ Valoare totala cheltuieli aferente campaniei evaluate
      Pondere clienti loiali (vechime >2 ani) (%)100 X Nr clienti activi cu o vechime de minim 2 ani in portofoliul firmei / Total clienti activi
      Procent clienti noi obtinuti prin recomandari (%)100 X Numarul de clienti obtinuti pe baza de recomandari/ Numarul de clienti potentiali inregistrat in luna de analiza
      Procent lead-uri atrase in urma campaniei de marketing (%)100 X Numarul de lead-uri venite direct din piata/ Numarul de lead-uri inregistrare in luna de analiza
      Randament investitii de marketing (%)100 X (Profit realizat in urma campaniei - Costurile totale ale campaniei) / Costurile totale in campanie(cu resurse umane, timp, echipamente, etc)
      Rata de respingere (%)100 X Numarul de vizitatori care au vizitat doar o pagina a site-ului companiei, dupa care au revenit la pagina initiala in perioada de raportare / Numarul total de vizitatori

        Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

        Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

        Numele companiei*

        Numele si Prenume*

        Functie*

        Adresa de email*

        Telefon*

        Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

        SOCIAL MEDIA

        NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
        Aprecieri ale PROSPECTILOR pentru postarile din social media, pe canal social mediaNr total de aprecieri ale postarilor din social media oferite de PROSPECTII care se incadreaza in segmentul tinta, in perioada de raportare
        Aprecieri noi ale paginilor social mediaNumarul de aprecieri suplimentare ale paginilor social media pe perioada de raportare
        CPA (cost pe achizitie sau cost pe actiune)Valoarea totala a costurilor / Nr de persoane care solicita informatii in urma vizualizarii
        Evolutia bugetului de social media100 X (Valoarea bugetului de marketing social media in perioada de raportare -Valoarea bugetului de marketing social media in perioada de referinta)/ Valoarea bugetului de marketing social media in perioada de referinta
        Nr postari organice in social mediaNr total de postari organice (nesponsorizate/neplatite) ale companiei in retele de socializare, in perioada de raportare
        Nr postari sponsorizate in social mediaNr total de postari sponsorizate (platite) de companie pe retele de socializare (Facebook Ads, Linkedin Ads, Twitter Ads) in perioada de raportare
        ROI (return of investment) pentru canalele social media (%)100 X Veniturile generate de eforturile social media in perioada de raportare/ Total costuri social media in perioada de raportare
        Structura efortului de social media (%)100 X Numarul postarilor pe categorie de retea sociala (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram etc.) in perioada de raportare / Numarul total al postarilor din perioada de raportare
        Timp mediu de raspuns la postari social mediaSuma unitatilor de timp necesare pentru ca un reprezentant al companiei sa raspunda la solicitarile si comentariile publicului din social media / Numar total de raspunsuri in urma solicitarilor primite
        NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
        Indice de comparabilitate in social media cu competitia directaΔ Aprecieri pagina companie vs Δ Aprecieri pagina competitor direct in perioada de referinta
        Mentionari de brand in retelele social mediaNumarul de tag-uri ale brand-ului(companiei) in postarile persoanelor care urmaresc compania pe canalele social media
        Nivelul mediu de impact al postarilor pe canal social mediaNr vizualizari unice ale postarilor (organice si sponsorizate) pe canal social media, in perioada de raportare / Nr total postari realizate in perioada de raportare
        Numarul mediu de vizualizari pe postare social mediaNumarul total al vizualizarilor pentru postarile din retelele social media, inregistrate in perioada de raportare / Numarul total de postari in retelele social media, in perioada de raportare
        Numarul persoanelor care urmaresc canalul X de social mediaNumarul total al persoanelor care urmaresc retelele social media ale companiei (pe categorie de retea) in perioada de raportare
        Pondere trafic din social media (%)100 X Volum trafic pe site-ul companiei provenit din retelele social media in perioada de raportare / Volum total trafic inregistrat de site in perioada de raportare
        Rata comentariilor (%)100 X Numarul total de comentarii inregistrate de postarile pe canalele social media in perioada de raportare / Numar total de postari in perioada de raportare
        Rata de amplificare a postarilor (%)100 X Numar total de distribuiri ale postarilor in perioada de raportare/ Numar total de persoane care vizualizeaza postarile in perioada de raportare
        Rata de click pe postare (%)100 X Numarul total de click-uri pe postare/Numarul total de afisari ale postarii
        Rata de crestere a audientei (%)100 X (Nr total de membrii in perioada de raportare - Nr total de membrii in perioada de referinta) / Nr total de membrii in perioada de referinta
        Rata de engagement a prospectilorNr total de click-uri, aprecieri si distribuiri / Nr total de fani (followeri) in perioada de raportare
        Rata de retentie a fanilor in social media (%)100 X (Nr de fani la sfarsitul perioadei de raportare - Nr de fani atrasi in perioada de raportare) / Nr de fani la inceputul perioadei de raportare
        Rentabilitatea costurilor de postare (%)100 X Total venituri generate de postari sponsorizate in perioada de raportare / Total costuri cu postarile sponsorizate in perioada de raportare

          Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

          Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

          Numele companiei*

          Numele si Prenume*

          Functie*

          Adresa de email*

          Telefon*

          Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

          VANZARI

          NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
          Durata medie de inchidere lead (zile)Suma numarului de zile de inchidere aferente lead-urilor inchise in luna de raportare / Numarul de lead-uri inchise in luna
          Indeplinire buget vanzari (%)100 X Valoare vanzari realizate in perioada de raportare / Valoare vanzari planificate
          Nivel incadrare in marja bruta bugetata (%)100 X Marja bruta realizata in perioada de raportare / Marja bruta planificata in perioada de raportare
          Nr mediu servicii vandute pe clientNumarul total de servicii vandute in perioada de raportare/ Numarul total de clienti cu vanzari (activi) in aceasta perioada
          Pondere clienti activi (%)100 x Nr clienti activi in ultimele X perioade / Nr totala de clienti in ultimele X perioade
          Pondere clienti noi (%)100 X Numarul de clienti noi din perioada de raportare / Numarul total de clienti care au generat vanzari in aceasta perioada
          Pondere clienti tinta contactati (%)100 X Numarul total de clienti contactati in perioada de raportare/ Numarul de clienti care s-au planificat a fi contactati in aceasta perioada
          Procent valoare creante clienti mai vechi de x zile (%)100 X Valoarea creantelor iesite din scadenta mai mult de x zile la data de raportare (ultima zi a lunii de analiza)/ Valoare totala creante clienti
          Rata de conversie a lead-urilor in clienti (%)100 X Nr de clienti (lead-uri care au achizitionat serviciile companiei) in perioada de raportare / Nr de lead-uri din perioada de raportare
          Rata retentie clienti (%)((CF-CN)/CI)) X 100; CF = numarul de clienti la sfarsitul perioadeI; CN = numarul de clienti noi atrasi in aceasta perioada; CI = numarul de clienti la inceputul perioadei;
          NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
          Cota de piata absoluta (%)100 X Ponderea (%) in totalul veniturilor (cifrei de afaceri) raportate in perioada de analiza de firmele active pe piata
          Cota de piata relativa (%)100 X Ponderea (%),in perioada de raportare, in totalul veniturilor (cifrei de afaceri) celui mai important concurent
          Evolutie cifra afaceri fata de perioada anterioara (pe categorie de servicii sau Total) (%)100 X (Valoare cifra de afaceri realizata in perioada de raportare - Valoare cifra de afaceri realizata in perioada de referinta)/ Valoare cifra de afaceri realizata in perioada de referinta
          Grad de concentrare portofoliu clienti (%)100 X Ponderea numarului de clienti care au reprezentat primele x% ( ex. 25%) din valoarea totala a vanzarilor (calculat cu pondere descrescatoare cumulata) in perioada de raportare/ Numarul total de clienti care au cumparat servicii in acea perioada
          Marja bruta (%)100 X Valoare totala marja bruta in perioada de raportare/ Valoare totala vanzari la pret de vanzare in aceeasi perioada
          Pondere clienti neprofitabili (%)100 X Numarul de clienti cu vanzare in luna de raportare, la nivelul carora firma a inregistrat pierderi in acest interval/ Numarul total de clienti cu vanzare in luna de analiza
          Pondere furnizare servicii noi (%)100 X Valoarea venituri incasate de la clienti noi in perioada de raportare/ Total venituri incasate in perioada de raportare
          Rata profit pe canal de vanzare/categorie de serviciiValoare profit net / Valoare vanzare la nivel de canal vanzare (categorie servicii) in perioada de raportare
          Valoare pierdere medie pe client (RON)Total valoare pierdere clienti cu pierdere / Nr clienti cu pierdere
          Valoare profit mediu pe client (RON)Total valoare profit clienti cu pierdere / Nr clienti cu profit

            Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

            Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

            Numele companiei*

            Numele si Prenume*

            Functie*

            Adresa de email*

            Telefon*

            Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

            CALITATE

            NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
            Grad de eliminare erori/proces (%) 100 X Numarul total de erori gasite si eliminate in timpul controalelor de audit/ Numarul total de procese si/sau proceduri verificate in auditurile derulate in perioada de raportare
            Grad de implicare a angajatilor in imbunatatirea proceselor (%)100 X Numarul total de ore alocat de angajatii full time in actiuni ce vizeaza imbunatatirea proceselor/ Numarul total de ore lucrate
            Grad de realizare a controalelor de audit planificate (%)100 X Numarul auditurilor efectuate fara decalaje fata de planificare/ Numarul total de audituri desfasurate in perioada de analiza
            Nr mediu de arii de imbunatatire pe proces Numarul total de arii in care s-au efectuat optimizari prin proiectele derulate in perioada de analiza/ Numarul total de procese analizate in cadrul proiectelor aflate in desfasurare in acea perioada
            Nr mediu de schimbari de optimizare pe proces Numarul total de modificari (la nivel de proces, proceduri etc.) implementate in vederea optimizarii in perioada de analiza/ Numarul total de procese, proceduri desfasurate in acea perioada
            Nr mediu probleme pe proces Numarul total de probleme procesuale identificate in timpul auditurilor in perioada de raportare/ Numarul total de procese
            Procent idei de optimizare implementate (%)100 X Numarul de idei de imbunatatire implementate in perioada de raportare/ Numarul total de idei colectate si analizate in acea perioada
            Procent masuri corective (%)100 X Numarul masurilor de tip corectiv implementate/ Numarul total de masuri puse in aplicare in perioada de analiza
            Procent masuri preventive (%)100 X Numarul masurilor de tip preventiv implementate/ Numarul total de masuri puse in aplicare in perioada de analiza
            Procent procese optimizate (%)100 X Numarul proceselor imbunanatite in perioada de raportare/ Numarul total de procese din acea perioada
            Timp mediu de rezolvare actiune preventiva (zile)Suma numarului total de zile de rezolvare a actiunilor preventive din perioada de raportare/ Numarul total de actiuni preventive derulate in acest interval
            Timp mediu de rezolvare actiune reactiva (zile)Suma numarului total de zile de rezolvare a actiunilor reactive din perioada de raportare/ Numarul total de actiuni reactive derulate in acest interval
            NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
            Evaluarea calitatii la nivelul clientilorNumarul total de chestionare de evaluare a calitatii aplicate clientilor in perioada de raportare
            Evolutie nr de mediu de probleme pe proces (%)100 X (Numarul total al problemelor identificate la nivel de procese in auditurile desfasurate in perioada de raportare - Numarul total al problemelor identificate la nivel de procese din perioada de referinta)/Numarul total al problemelor identificate la nivel de procese din perioada de referinta
            Evolutie nr procese optimizate (%)100 X (Numarul proceselor optimizate in perioada de raportare-Numarul proceselor optimizate in perioada de referinta)/ Numarul proceselor optimizate in perioada de referinta
            Indicatori de performanta indepliniti (%)100 x Numarul indicatorilor de performanta indepliniti in perioada de raportare / Numarul indicatorilor de performanta planificati pentru perioda de raportare
            Pondere costuri remediere erori (%)100 X Valoare cheltuieli alocate remedierii erorilor livrabilelor/ Total costuri
            Procent erori (%)100 X Numarul livrabilelor rezultate cu erori / Volumul total al livrabilelor in perioada de raportare
            Procent probleme similare cu frecventa X (%)100 X Numar probleme de acelasi tip (identice ) care sunt identificate in auditurile derulate in perioada de raportare si care au o frecventa de aparitie X (peste un prag minim fixat)/ Numarul total al problemelor identificate in acea perioada
            Procent reclamatii clienti pe motiv de calitate (%)100 X Numarul total de reclamatii primite de la clienti pe criterii de calitate/ Numarul total de reclamatii inregistrate in perioada de analiza
            Raport cheltuieli intretinere preventiva vs intretinere reactiva (%)Valoarea cheltuielilor alocate intretinerilor preventive/ Valoarea cheltuielilor alocate intretinerilor reactive

              Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

              Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

              Numele companiei*

              Numele si Prenume*

              Functie*

              Adresa de email*

              Telefon*

              Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

              ASISTENTA CLIENTI

              NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
              Cost mediu de recrutare / client (RON)Valoarea totala a costurilor de recrutare in perioada de raportare / Nr total de clienti pentru care s-a realizat recrutari in perioada de raportare
              Contributie actiuni call center in (re)vanzari (%)100 X Valoarea (re)vanzarilor realizate de clientii contactati de call center in perioada de raportare/ Valoarea totala a vanzarilor
              Durata medie de follow-up (unitati de timp)Suma unitatilor de timp dintre interactiunile cu clientul (telefonic sau pe email)/ Numar total de interactiuni cu clietul in perioada de raportare
              Durata medie rezolvare reclamatii clienti (zile)Reprezinta durata medie de rezolvare a unei reclamatii (se pot imparti pe categorii de reclamatii), calculata dupa formula: Suma unitatilor de timp de rezolvare a reclamatiilor din perioada de raportare/ Numarul total de reclamatii colectate din perioada de raportare
              Grad de contactare clienti potentiali (%)100 X Numarul de clienti potentiali contactati in perioada de raportare / Numarul total de clienti potentiali
              Pondere reclamatii rezolvate (%)100 X Numarul de reclamatii de la clienti rezolvate in intervalul de raportare/ Numarul total de reclamatii inregistrate in aceasta perioada
              Procent facturi neconforme (%)100 X Numarul de facturi cu erori, emise in perioada de raportare/ Numarul total de facturi emise in aceasta perioada
              Procent reclamatii clienti rezolvate in max 50 de zile100 X Numar reclamatii clienti rezolvate in termen de 50 de zile lucratoare / Numar total de reclamatii
              Timp mediu de raspuns la solicitari Suma numarului de unitati de timp (minute, ore, zile) de asteptare a raspunsului la o solicitare emisa de clienti /Numar total de cereri din partea clientilor
              Timp mediu petrecut in interactiunea cu clientulSuma unitatilor de timp valorificate in interactiunea cu clientii in perioada de raportare/ Nr total de clienti cu care s-a interactionat
              NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
              Durata medie de manifestare a interesului clientilor contactati (zile)Suma numarului de zile intre ultimele 2 interactii/Numar total de clienti care au minim 2 interactii
              Feedback negativ din partea clientilorNumarul evaluarilor negative realizate de clienti in raport cu serviciile furnizate in perioada de raportare
              Grad de satisfactie a stakeholderilor (evaluare)100 X Numarul stakeholderilor satisfacuti de serviciile companiei in perioada de raportare/Total stakeholderi chestionati
              Gradul de succes in fidelizare (%)100 X Numarul de clienti fideli (conform criteriilor fixate) in perioada de raportare/ Numarul de clienti in aceasta perioada (ex: Clienti fideli - cei care au achizitionat produse de mai mult de X ori din perioada de analiza)
              Nivelul de satisfactie al clientilor (scor evaluare)Suma indicilor de satisfactie/ Nr de clienti chestionati
              NPS (Net Promoter Score)100 X Numarul clientilor care ar recomanda serviciile companiei / Total clienti chestionati
              Nr mediu de reclamatii pe client activNumarul total de reclamatii venite de la clienti in perioada de raportare/ Numarul total de clienti activi
              Nr mediu solicitari pe angajat departamentNumarul total de solicitari din partea clientilor in perioada de raportare/ Numarul de angajati full time din departament
              Pondere clienti activi cu reclamatii (%)100 X Numarul de clienti activi (care au realizat achizitii) in perioada de raportare si care au emis reclamatii in acest timp/ Numarul total de clienti activi in perioada de raportare
              Timpul de raspuns la solicitare de ofertaIntervalul de timp scurs intre momentul primirii cererii de oferta de la client si trimiterea raspunsului la solicitare

                Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

                Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

                Numele companiei*

                Numele si Prenume*

                Functie*

                Adresa de email*

                Telefon*

                Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

                MANAGEMENT DE PROIECT

                NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
                Grad de incadrare in durata prestabilita a activitatilor (%)100 X Numar de activitati care s-au incadrat in termenul limita de finalizare/ Numarul total al activitatilor proiectului
                Nr mediu de activitati pe proiect/ programNumarul total de activitati aferente proiectelor in derulare din perioada de analiza/ Numarul de proiecte derulate in aceasta perioada
                Nr mediu de livrabile pe proiect/ programNumarul total de livrabile realizate in proiectele in derulare din perioada de analiza / Numarul de proiecte derulate in aceasta perioada
                Nr mediu de obiective pe proiect/ programNumarul total de obiective aferente proiectelor in derulare din perioada de analiza/ Numarul de proiecte derulate in aceasta perioada
                Nr mediu de proiecte/manager de proiectNumarul total de proiecte in derulare din perioada de analiza/ Numarul total de manageri de proiect
                Nr proiecte gestionate de organizatieNumarul total al proiectelor implementate sub coordonarea organizatiei in perioada de raportare
                Pondere proiecte inchise in parametrii bugetati (timp si bani) (%)100 X Numarul de proiecte finalizate in timpul si bugetul planificat/ Numarul total de proiecte inchise in perioada de raportare
                Procent proiecte cu revizuire post-implementare (%)100 X Numarul de proiecte la care au fost efectuate revizuiri post-implementare in perioada de raportare / Numarul total de proiecte finalizate in perioada de raportare
                Procent proiecte fara intarzieri pe parcursul derularii (%)100 X Numarul de proiecte pentru care nu s-a raportat nicio intarziere pe parcursul derularii in perioada de raportare/ Numarul total de proiecte derulate in aceasta perioada
                Timp mediu de raspuns la solicitari externe (ore)Suma nr ore de asteptare rezolvare la solicitarile beneficiarilor externi/Nr total de cereri din partea beneficiarilor
                NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
                Abaterea de la graficul de timp planificat la nivel de proiect (%)100 X Abaterea duratei de finalizare a implementarii proiectului/ Intervalul de timp stabilit in planificare
                Grad de abatere de la bugetul planificat la nivel de proiect (%)100 X (Valoarea cheltuielilor efective aferente implementarii unui proiect - Valoarea cheltuielilor planificate pentru implementarea proiectului) / Valoarea cheltuielilor planificate pentru implementarea proiectului
                Grad ocupare departament in activitati de management de proiect (%)100 X Numar ore/angajat pentru activitati de management de proiect in perioada de analiza/ Numarul total ore de activitate ale angajatilor din departament
                Nivel de satisfactie al beneficiarilor de livrabile (scor evaluare)Suma indicilor de satisfactie cu privire la rezultatele proiectului / Nr de beneficiari chestionati
                Nivel de satisfactie stakeholderi ai proiectului (scor evaluare)Suma indicilor de satisfactie cu privire la modul in care a fost gestionat proiectul/nr de stakeholderi chestionati
                Nr mediu de actiuni interdependente derulate simultanNumarul total de actiuni interdependente derulate simultan, aferente proiectului in desfasurare/ Numarul perioadelor de suprapunere a 2 sau mai multe actiuni
                Pondere activitati cu status intarziat (%)100 X Numarul activitatilor intarziate la data de raportare (aferente tuturor proiectelor in derulare) / Numarul total de activitati cu termenul limita pana la data de raportare, aferente tuturor proiectelor (aflate in derulare la data de raportare)
                Pondere proiecte cu obiective indeplinite (%)100 X Numarul proiectelor finalizate pana la data de raportare care si-au atins obiectivele / Numarul total de proiecte finalizate in perioada de raportare
                Pondere proiecte profitabile (%)100 X Numarul proiectelor derulate in perioada de raportare si finalizate la data raportarii care au generat profit / Numarul total de proiecte derulate si finalizate in perioada respectiva

                  Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

                  Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

                  Numele companiei*

                  Numele si Prenume*

                  Functie*

                  Adresa de email*

                  Telefon*

                  Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

                  FINANCIAR

                  NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
                  Durata de rotatie a creantelor (zile)Valoarea creantelor la data de raportare*nr zile aferent/ Cifra de afaceri a perioadei (la nivel de firma, categorie clienti, reprezentant vanzari)
                  Incadrare in buget cheltuieli (%)100 X Valoare cheltuieli generale efectuate in perioada de analiza/ Valoare planificata pentru acea perioada in bugetul de cheltuieli
                  Procent creante clienti iesite din scadenta (%)100 X Valoarea totala a creantelor clientilor iesite din scadenta la data de raportare/ Total creante clienti existente la acea data
                  Procent creante iesite din scadenta cu mai mult de x zile (%)100 X Valoarea creantelor iesite din scadenta cu mai mult de x zile la data de raportare (ultima zi a lunii de analiza)/ Valoare totala creante clienti
                  Procent rapoarte financiare corecte si trimise in termen (%)100 X Numarul de rapoarte financiare realizate fara erori si trimise in termenul limita stabilit/ Numarul total de rapoarte financiare intocmite in perioada de raportare
                  Procent raportari finalizate in timp planificat (%)100 X Numarul de rapoarte si analize trimise catre beneficiari (management, top management) in timpul stabilit / Numarul total de rapoarte realizate in luna de analiza
                  Procent timp alocat rapoartelor adhoc pentru suport decizional (%)100 X Numarul total de ore/luna alocat realizarii rapoartelor suplimentare(la cererea top si middle managerilor)/ Numarul total de ore alocate in acea luna pentru realizarea rapoartelor periodice conform sistemului de raportare stabilit
                  Termen mediu incasari de la clienti (zile)∑ [Valoare incasari X (data plata - data facturare)]/ Valoare totala incasari de la clienti in perioada de analiza
                  NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
                  Castig inainte de dobanzi, taxe, depreciere, amortizare (EBITDA)Valoare profit net + Valoare cheltuieli cu dobanda + Valoare cheltuieli cu impozitele + valoare cheltuieli cu amortizarea in perioada de raportare
                  Grad de indatorare (%)100 X Total datorii existente la data de raportare/ Total active
                  Lichiditate imediata (%)100 X Valoare totala disponibilitati banesti (banii din banca si casierie) / Datorii curente (datorii pe termen scurt, sub 1 an, catre furnizori, salariati, banci si datorii fiscale)
                  Marja profitului NET (%)100 X Valoarea profitului net/ Valoarea cifrei de afaceri in perioada de raportare
                  Ponderea incasarilor in total vanzari (%)100 X Valoare totala a incasari aferente serviciilor oferite in perioada de raportare/ Valoare totala a vanzarilor de servicii din aceeasi perioada
                  Pondere clienti din portfoliu cu plafonul de creditare depasit100 X Numar clienti (din cei activi) la care valoarea debitelor iesite din scadenta si neachitate a depasit valoarea maxima a plafonului de creditare/ Numarul total de clienti activi (cu achizitii in ultimul an)
                  Pondere cost externalizare servicii financiare (%)100 X Valoare costuri cu furnizorii de servicii financiare externi/ Valoare totala cheltuieli operationale
                  Pondere costuri salariale in cifra de afaceri (%)100 X Valoare costuri cu salariile angajatilor in luna de raportare/ Valoare totala vanzari din perioada mentionata
                  Ponderea incasarilor in total vanzari (%)100 X Valoare totala incasari din perioada de raportare/ Valoare totala vanzari din aceeasi perioada
                  Prag de rentabilitateCheltuieli fixe / (Pretul de vanzare al unitatii – Costurile variabile pe unitate)
                  Productivitatea activitatii totaleVenit Net din activitatea de baza/suma numarului ore efective lucrate de angajatii tuturor departamentelor
                  Rata generala de solvabilitate (%)Total active la data de raportare X 100/ Datorii totale (pe termen scurt si lung) la data de raportare

                    Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

                    Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

                    Numele companiei*

                    Numele si Prenume*

                    Functie*

                    Adresa de email*

                    Telefon*

                    Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

                    RISC & CONFORMITATE

                    NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
                    Durata medie de la identificarea riscului la elaborarea solutiei (zile)Suma numarului zile de la identificare risc pana la elaborare solutie aferenta (la nivel de riscuri pentru care s-au identificat solutii) / Numar total de riscuri identificate in perioada de raportare
                    Evolutie nr Initiative de imbunatatire a controlului intern fata de perioada anterioara (%)100 X (Numar initiative de imbunatatire a controlului intern in luna de raportare - Numar initiative de imbunatatire a controlului intern in luna de referinta)/ Numar initiative de imbunatatire a controlului intern in luna de referinta
                    Grad de acoperire cu planuri de contingenta (%)100 X Numar total de procese care au planuri de contingenta la data raportarii/ Numarul total de procese
                    Grad de actualizare politici si proceduri (%)100 X Numar total de politici si proceduri actualizate pana la data de raportare/ Numarul de politici si proceduri aflate in vigoare la aceasta data
                    Nivel de conformitate teste de audit (%)100 X Numar de teste de audit de respectare a procedurilor incheiate cu rezolutia "Conform" / Numarul total de teste de audit derulate in aceasta perioada
                    Nr mediu de Analize de risc efectuate pe proces Numarul total de analize de risc aferente proceselor evaluate in perioada de raportare/ Numarul total de procese evaluate in aceasta perioada
                    Nr mediu de cazuri de nerespectare a procedurilor pe angajatNumarul total de cazuri de nerespectare a procedurilor de catre angajati, identificate in perioada de raportare/ Numarul total de angajati
                    Nr mediu riscuri identificate pe proces (cu impact major asupra afacerii)Numarul riscurilor din procesele evaluate, cu impact major asupra afacerii, identificate la date raportarii/ Numarul total de procese ce au asociate riscuri cu impact ridicat
                    Procent probleme identificate fara plan de actiune aferent (%)100 X Numarul de probleme identificate si care la data de raportare nu au un plan de actiune alocat/ Numarul total de probleme nesolutionate
                    Procent riscuri cu planuri de contracarare definite (%)100 X Numarul total de riscuri care au planuri de contracarare alocate la data de raportare/ Numarul total de riscuri identificate
                    Procent riscuri noi identificate si tratate (%)100 X Numarul riscurilor identificate in perioada de raportare si tratate pana la data de raportare/ Numarul total de riscuri identificate in aceasta perioada
                    NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
                    Evolutie nr incidente normative (%)100 X (Numarul de incidente produse din nerespectarea normelor in perioada de analiza - Numarul de incidente produse din nerespectarea normelor in perioada de referinta )/ Numarul de incidente produse din nerespectarea normelor in perioada de referinta
                    Grad de abatere de la bugetul de contingenta planificat (%)100 X (Valoarea costurilor de contingeta realizate - Valoarea costurilor de contingeta planificate/ Valoarea costurilor de contingeta planificate
                    Numar initiative de contracarare a riscului implementate in perioada de raportareNumarul total al initiativelor de raspuns la risc implementate in perioada de raportare
                    Pondere costuri cu autorizatii si licente in total costuri (%)100 X Valoare cheltuieli cu autorizatii si licente in perioda de raportare / Valoarea totala a costurilor in perioada de raportare
                    Pondere costuri cu autorizatii si licente in total venituri (%)100 X Valoare costuri de contingenta in perioda de raportare/ Valoarea totala a veniturilor in perioada de raportare
                    Pondere costuri de contingenta in total costuri (%)100 X Valoare costuri de contingenta in perioda de raportare / Valoarea totala a costurilor in perioada de raportare
                    Pondere costuri de contingenta in total venituri (%)100 X Valoare costuri de contingenta in perioda de raportare/ Valoarea totala a veniturilor in perioada de raportare
                    Procent personal calificat in Managementul RisculuiNumar angajati instruiti si certificati in Managementul Riscului / Total angajati
                    Valoare medie cheltuieli/angajat pentru traininguri de Managementul RisculuiValoare cheltuieli alocate programelor de training pentru angajati responsabili de Managementul Riscului/ Numarul de angajati cu responsabilitati ce includ Managementul Riscului

                      Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

                      Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

                      Numele companiei*

                      Numele si Prenume*

                      Functie*

                      Adresa de email*

                      Telefon*

                      Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

                      HR

                      NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
                      Durata medie de angajare (zile)Total numar de zile intre declararea vacanta a unui post si ocuparea de catre un canditat/ Nr total de posturi declarate vacante
                      Grad de incadrare a personalului in activitati productive (%)100 X Numarul de ore pontate de catre angajatii full time pe activitati productive/ Numarul total de ore pontate de angajati
                      Grad de ocupare a posturilor (%)100 X Numarul de posturi ocupate in cadrul organizatiei/ Numarul total de posturi existente conform organigramei
                      Grad de promovare a angajatilor (%)100 X Numarul de angajati care au fost promovati in perioada de analiza/ Numarul total de angajati
                      Nivel de utilizare a cursurilor e-learning (%)100 X Numarul sesiunilor de instruire a angajatilor in sistem e-learning / Numarul total de sesiuni de instruire a angajatilor
                      Nr interviuri angajare Numarul total de interviuri realizate in perioada de analiza cu canditatii selectati
                      Nr mediu de traininguri pe angajatNumarul de traininguri organizate in perioada de timp analizata/ Numarul total de angajati care au participat la programe de training in acea perioada
                      Pondere cheltuieli de training in buget HR (%)100 X Valoarea cheltuielilor de training in perioada de raportare / Valoare buget HR in perioada de raportare
                      Procent recrutari realizate in intervalul de timp alocat (%)100 X Numarul de recrutari realizate in intervalul de timp planificat pe parcursul perioadei de analiza/ Numarul total de recrutari realizate in acea perioada
                      NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
                      Cost mediu pe angajatValoare totala cheltuieli cu forta de munca in perioada de raportare (salarii, taxe, etc)/ Numar total angajati
                      Cost mediu training / angajatValoarea totala a costurilor de instruire(pregatire) in luna de raportare/ Numarul total de angajati care au fost inclusi in programele de training in luna respectiva
                      Evolutia ratei de retentie a angajatilor (%)100 X (Rata de retentie a angajatilor in perioada de raportare - Rata de retentie a angajatilor in perioada de referinta)/Rata de retentie a angajatilor in perioada de referinta
                      Fluctuatia angajatilor (%)100 X Numarul angajatilor care au plecat sau au fost inlocuiti in perioada de analiza/ Efectivul mediu de angajati
                      Grad de satisfactie a angajatilor (scor evaluare)Suma indicilor de satisfactie / Nr de angajati chestionati
                      Indicele de Stabilitate a Fortei de Munca (%)100 X Numarul de angajati (vechime > 1 an) care au parasit organizatia / Numarul de persoane angajate in urma cu un an
                      Pondere cheltuieli de personal in cifra de afaceri (%)100 X Valoarea totala a cheltuielilor cu forta de munca in perioada de analiza/ Cifra de afaceri totala realizata in acea perioada
                      Pondere costuri cu bonusuri si prime in total chetuieli cu salariile (%)100 X Valoare totala bonusuri si prime acordate angajatilor in perioada de raportare/ Valoare totala cheltuieli salariale
                      Procent angajati cu nivel superior de performanta (%)100 X Numarul de angajati incadrati la un nivel superior de performanta in cadrul ultimei evaluari generale/ Numarul total de angajati din companie
                      Procent pozitii vacante in structura organizatiei (%)100 X Numarul de pozitii vacante in toate functiunile existe in companie la data de raportare/ Numarul total de locuri din organigrama firmei

                        Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

                        Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

                        Numele companiei*

                        Numele si Prenume*

                        Functie*

                        Adresa de email*

                        Telefon*

                        Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

                        IT

                        NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
                        Durata medie de rezolvare task-uri (%)100 X Durata totala de rezolvare task / Nr total de task-uri in perioada analizata
                        Grad de externalizare servicii IT (%)100 X Numarul de activitati IT externalizate/ Numarul total de activitati IT desfasurate la nivel de companie
                        Grad de ocupare personal IT pentru intretinere solutii existente (%)100 X Numarul de ore alocate de angajatii IT pentru intretinerea solutiilor existente/ Numarul total de ore din pontaj ale acestora in perioada de raportare
                        Procent defectiuni/ deteriorari IT nerezolvate (%)100 X Numarul total de defectiuni IT nerezolvate/ Numarul total de defectiuni raportate in perioada de analiza
                        Procent incidente IT rezolvate in timpul agreat (%)100 X Numarul total de defectiuni IT rezolvate in intervalul stabilit/ Numarul total de defectiuni aparute in perioada de raportare
                        Procent sisteme informatice care au plan de urgenta (%)100 X Numarul de sisteme IT care au un plan de urgenta alocat / Numarul total de sisteme IT aflate in utilizarea beneficiarilor in perioada de raportare
                        Procent sisteme IT cu programe anti-virus (%)100 X Numar de sisteme IT cu program anti-virus/ Numarul total de sisteme IT utilizate in perioada de raportare
                        Procent sisteme IT upgradate (%)100 X Numarul de sisteme IT actualizate in perioada de raportare/ Numarul total de sisteme IT utilizate in aceeasi perioada
                        Timp mediu de raspuns la solicitari de tip x (unitati de timp)Suma unitatilor de timp de asteptare pentru rezolvarea solicitarilor IT ale angajatilor/Nr total de solicitari IT din partea angajatilor
                        Timp mediu de realizare interventie reactiva (unitati de timp)Durata (unitati de timp) unei interventii reactive / Nr total de interventii de tip reactiv in perioada analizata
                        NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
                        Nr mediu de incidente IT pe utilizatorNumarul total de incidente raportate de utilizatori in perioada de raportare/ Numarul total de persoane care utilizat echipamentele IT in acea perioada
                        Pondere cheltuieli cu investitii IT (%)100 X Valoarea cheltuielilor alocate investitiilor IT in perioada de raportare/ Valoare totala investitii in perioada de raportare
                        Pondere costuri de intretinere echipamente IT (%)100 X Valoarea cheltuielilor alocate intretinerii echipamentelor IT in perioada de raportare / Valoare totala a costurilor IT
                        Procent incidente IT cu impact in activitatea companiei (%)100 X Numar total de incidente IT inregistrate de raportare care au afectat semnificativ activitatea companie (perturbari, intreruperi pentru o perioada > X unitati de timp, reducere venituri > X% etc)/ Numarul total de incidente IT in perioada de raportare
                        Valoare medie cheltuieli IT pe angajat (RON)Valoare totala cheltuieli IT/ Numarul total de angajati
                        Valoare medie cheltuieli IT pe utilizator (RON)Valoare totala cheltuieli IT/ Numarul total de utilizatori ai sistemelor IT in perioada de analiza
                        Variatie nr incidente care necesita service software (%)100 X (Nr de incidente ce necesita interventii software in perioada de raportare - Nr de incidente ce necesita interventii software in perioada de referinta) / Nr de incidente ce necesita interventii software in perioada de referinta

                          Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

                          Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

                          Numele companiei*

                          Numele si Prenume*

                          Functie*

                          Adresa de email*

                          Telefon*

                          Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

                          RESPONSABILITATE SOCIALA (CSR)

                          NUME INDICATOR DE PERFORMANTAFORMULA
                          Grad de reciclare a deseurilor (%)100 X Cantitatea de deseuri reciclabile colectate separat (hartie, sticla, plastic) / Cantitate totala de deseuri colectata in perioda de raportare
                          Grad de sustinere cauze sociale (%)100 X Valoare totala a donatiilor pentru sustinerea cauzelor sociale / Total venit operational
                          Pondere angajati de sex feminin in totalul angajatilor (%)100 X Numarul de angajati de sex feminin, la data de raportare/ Numarul total de angajati la data de raportare
                          Pondere angajati din randul minoritatilor etnice in totalul angajatilor (%)100 X Numarul de angajati apartinand unei minoritati etnice, la data de raportare/ Numarul total de angajati la data de raportare
                          Pondere personal care a urmat cursuri de mediu (%)100 X Numarul de angajati care au participat la cursuri de mediu, la data de raportare/ Numarul total de angajati full time la data de raportare
                          Procent initiative sociale in derulare (%)100 X Numarul initiativelor de sprijinire a cauzelor sociale aflate in derulare in perioada de analiza/ Numarul total de initiative CSR din perioada de analiza
                          Procent personal de sex feminin in pozitii de top si middle management (%)100 X Numarul top/middle manageri de sex feminin, la data de raportare/ Numarul total top/middle manageri la data de raportare
                          Procent proiecte sociale in parteneriat cu organizatii non-profit (%)100 X Numarul de proiecte sociale in parteneriat cu organizatii non-profit in perioada de raportare/ Numarul total de proiecte sociale din perioada de raportare
                          Valoare fonduri stranse pe angajat (RON)Suma totala donata de angajati pentru cauze sociale in perioada de raportate/ Numarul de angajati care au facut donatii pentru cauze sociale in aceasta perioada
                          NUME INDICATOR DE REZULTATFORMULA
                          Acoperirea mediatica a initiativelor CSR Numarul surselor de expunere a initiativelor de CSR (numar publicatii, posturi radio, posturi tv, retele de socializare, web-site-uri etc.; total si la nivel de canal media)
                          Deschiderea catre voluntariat a angajatilor (ore/angajat)Numar total de ore de voluntariat efectuate de angajati in perioada de raportare/ Numar total de angajati
                          Gradul de satisfactie al comunitatii legat de campaniile sociale (scor evaluare)Suma indicilor de satisfactie / Nr de persoane chestionate
                          Gradul de satisfactie al stakeholderilor legat de campaniile sociale (scor evaluare)100 X Numarul stakeholderilor satisfacuti de eficienta initiativelor CSR in perioada de raportare/Total stakeholderi chestionati
                          Instruirea CSR a angajatilorNumarul sesiunilor de instruire a angajatilor cu privire la programul de responsabilitate sociala a companiei
                          Ponderea cheltuielilor CSR in total costuri (%)100 X Valoare totala cheltuieli aferente campaniilor CSR/ Valoare totala cheltuieli operationale
                          Procent proiecte curente care protejeaza mediul (%)100 X Numarul initiativelor de protectie a mediului realizate in perioada de analiza/ Numarul total de initiative CSR din perioada de analiza

                            Indicatorii prezentati in platforma VirtualBoard au un caracter relativ general. In cazul in care doriti un set de KPI personalizat, adecvat pietei pe care activati, situatiei si obiectivelor curente ale companiei, VirtualBoard va poate ajuta in acest demers. Expertii nostrii au fost implicati in astfel de proiecte pentru multiple industrii din Romania, precum si in proiecte internationale de benchmarking.

                            Va rugam selectati optiunea de suport care va intereseaza:*

                            Numele companiei*

                            Numele si Prenume*

                            Functie*

                            Adresa de email*

                            Telefon*

                            Campurile marcate cu steluta "*" sunt obligatorii !

                            KPI & KRI specifici

                            ADMINISTRATIE LOCALA AGRICULTURA AUDIT & CONTABILITATE CARNE - PRODUCTIE & PROCESARE CONSTRUCTII CONSULTANTA JURIDICA CONSULTANTA MANAGEMENT ENERGIE FARMA DISTRIBUTIE FARMA PRODUCTIE INDUSTRIA EXTRACTIVA IMOBILIARE INVATAMANT LACTATE PRODUCTIE & PROCESARE MEDIA & PUBLICITATE PUBLISHING RECRUTARE & EXECUTIVE SEARCH RETAIL SERVICII MEDICALE PRIVATE TELECOMUNICATII TEXTILE PRODUCTIE TEXTILE RETAIL TRAINING TRANSPORTURI TURISM SI CALATORII
                            Register New Account
                            Reset Password
                            Shopping cart